Mystery guest

Zie je soms door de bomen het bos niet meer, ben je op de goede weg en wil je een kwalitatief goed Horecabedrijf runnen? Ben je af en toe een beetje bedrijfsblind of wilde je altijd al eens een keer een objectieve en professionele mening over de kwaliteit van je eigen Horecabedrijf?

Dat is mogelijk als je ons uitnodigt om je bedrijf te laten bezoeken en onze bevindingen met je te delen. We vertellen je met onze ervaring van meer dan 35 jaar hoe wij het ervaren en kunnen wellicht een aantal verbeterpunten aanreiken. We maken dan een passend plan en helpen je verder met de juiste coaching.

Het werkt eigenlijk eenvoudig. We komen één of meerdere keren je bedrijf onaangekondigd je bedrijf bezoeken en ervaren hetgeen op de menukaart of assortiment aangeboden wordt. Hierover schrijven we een verslag met onze bevindingen. Aan de hand hiervan hebben we een praatplaatje en kunnen we je een advies geven.

Het komt steeds vaker voor dat Horecabedrijven moeilijk voldoende geschoolde medewerkers kunnen krijgen, misschien door onbekendheid met het vak. De Horeca is dynamisch en veelzijdig, waardoor geen dag hetzelfde is. Op alle gebied staat de mens centraal in de Horeca en een medewerker kan nog steeds het verschil maken. Probleemoplossend vermogen, passie en creativiteit kunnen dan ook volop worden aangesproken en een medewerker krijgt veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Medewerkers in de Horeca houden van hun vak, de belevenis en de mensen die erin werken. ‘YMG’ kan de onbekendheid wegnemen door het werk als een mooi vak te presenteren en hierbij medewerkers te stimuleren.

Sta je hiervoor open? Laat het ons dan weten en stuur een berichtje of bel ons even. We maken dan aan de hand van jouw wensen een passend voorstel.